Kontejnerske poluprikolice nose teške terete i prilagodljive su za kombinirani prijevoz – odlikuje ih savršeno podvozje za kontejnere različitih veličina. Bilo da vam je potrebno kruto podvozje, podvozje sa stražnjim produžetkom (Simplex), prednjim i stražnjim produžetkom (Duplex) ili prednjim, stražnjim i središnjim produžetkom (Triplex), s priključkom Kögel spremni ste za svaki zadatak prijevoza.
Tehnički izvedivo vertikalno opterećenje: 14.000 kg
Tehnički izvedivo osovinsko opterećenje: 27.000 kg
Tehnički izvediva ukupna masa: 41.000 kg
Vlastita masa u osnovnoj konfiguraciji: 5.300 kg
Za uporabu s kontejnerima prema standardu ISO 668/1496
a. 1 × 40' kontejner High Cube (s produženim okvirom)
b. 2 x 20' kontejnera ISO (s produženim okvirom)
c. 1 × 30' kontejner ISO, pričvršćen na stražnju stranu vozila (s produženim okvirom)
d. 1 × 20' kontejner ISO, središnji (s uvučenim okvirom)
Opcionalno: za uporabu s 1 × 20' kontejnerom ISO, središnjim (uvučeni okvir), 1 × 40' kontejnerom ISO (produženi okvir) s jednim parom brava za kontejner podesivim po visini i tri para sklopivih središnjih nosača.
Tehnički izvedivo vertikalno opterećenje: 14.000 kg
Tehnički izvedivo osovinsko opterećenje: 27.000 kg
Tehnički izvediva ukupna masa: 41.000 kg
Vlastita masa u osnovnoj konfiguraciji: 5.500 kg
Za uporabu s kontejnerima prema standardu ISO 668/1496
a. 1 × 45' kontejner High Cube (s potpuno produženim okvirom)
b. 1 × 40' kontejner High Cube (s produženim stražnjim okvirom)
c. 2 x 20' kontejnera ISO (s produženim stražnjim okvirom)
d. 1 × 30' kontejner ISO, pričvršćen na stražnju stranu vozila (s produženim stražnjim okvirom)
e. 1 × 20' kontejner ISO, pričvršćen na stražnju stranu vozila (s uvučenim okvirom)
f. 1 × 20' kontejner ISO, središnji (s uvučenim okvirom)
Opcionalno: za uporabu s 1 × 40’ kontejnerom ISO (s produženim stražnjim okvirom) s jednim parom brava kontejnera podesivim po visini i tri para sklopivih središnjih nosača.
Tehnički izvedivo vertikalno opterećenje: 14.000 kg
Tehnički izvedivo osovinsko opterećenje: 27.000 kg
Tehnički izvediva ukupna masa: 41.000 kg
Vlastita masa u osnovnoj konfiguraciji: 4.200 kg
Prikladno za prijevoz standardiziranih kontejnera u skladu s normom ISO 668/1496:
a. 45' kontejner High Cube EuroCorner
b. 40' kontejner High Cube
c. 1x izmjenjiva nadogradnja s dugim tunelom od 13,72 m (min. duljina tunela 3.675 mm)
Tehnički izvedivo vertikalno opterećenje: 14.000 kg
Tehnički izvedivo osovinsko opterećenje: 27.000 kg
Tehnički izvediva ukupna masa: 41.000 kg
Vlastita masa u osnovnoj konfiguraciji: 4.500 kg
Za uporabu s kontejnerima prema standardu ISO 668/1496
a. 1 × 45' kontejner High Cube
a. 1 × 40' kontejner High Cube
c. 1 × 30' kontejner ISO, pričvršćen na stražnju stranu vozila
d. 1 × 20' kontejner ISO, pričvršćen na stražnju stranu vozila
Opcionalno: za uporabu s 1 × 45'kontejnerom ISO, 1 × 40' kontejnerom ISO s jednim parom brava za kontejner podesivim po visini i tri para sklopivih središnjih nosača.
Tehnički izvedivo vertikalno opterećenje: 14.000 kg
Tehnički izvedivo osovinsko opterećenje: 27.000 kg
Tehnički izvediva ukupna masa: 41.000 kg
Vlastita masa u osnovnoj konfiguraciji: 3.250 kg
Za uporabu s kontejnerima prema standardu ISO 668/1496
a. 1 × 20' kontejner ISO, središnji
b. C715, C745, C782
Opcionalno: radne platforme, pocinčane stube ili stube od nehrđajućeg čelika te rešetke za prolaze, ulazne cijevi duljine 4 i 5 mm, odvodno korito od nehrđajućeg čelika
Tehnički izvedivo vertikalno opterećenje: 14.000 kg
Tehnički izvedivo osovinsko opterećenje: 27.000 kg
Tehnički izvediva ukupna masa: 41.000 kg
Vlastita masa u osnovnoj konfiguraciji: 5.750 kg
Za uporabu s kontejnerima prema standardu ISO 668/1496
a. 1 × 45' kontejner High Cube (s potpuno produženim okvirom)
b. 1 × 40' kontejner High Cube (s produženim stražnjim okvirom)
c. 2 x 20' kontejnera ISO (s produženim stražnjim okvirom)
d. 1 × 30' kontejner ISO, pričvršćen na stražnju stranu vozila (s produženim stražnjim okvirom)
e. 1 × 20' kontejner ISO, pričvršćen na stražnju stranu vozila (s uvučenim okvirom)
f. 1 × 20' kontejner ISO, središnji (s uvučenim okvirom)
Opcionalno: za uporabu s 1 × 40’ kontejnerom ISO (s produženim stražnjim okvirom) s jednim parom brava kontejnera podesivim po visini i tri para sklopivih središnjih nosača.
Nanokeramika s premazom KTL najmoderniji je i najkvalitetniji oblik industrijske obrade površine. U pogledu kvalitete jednaka je fosfatiranju cinkom, ali je ekološki prihvatljivija. Trajni i glatki premaz može se obnoviti u bilo kojem trenutku. Dajemo 10-godišnje jamstvo protiv hrđe za okvir vozila.
Preko naše web stranice možete u bilo koje vrijeme i s bilo kojeg mjesta naručiti cjelovite usluge. Popravke i garancije možete organizirati putem našeg servisnog odjela na telefonskom broju +386 1 235 59 76 ili +386 30 711 822.
Osnova generacije vozila Kögel NOVUM jest stabilan, deformacijski otporan zavareni ljestveni okvir s umetnutim poprečnim nosačima za veliku nosivost tereta i točkovna opterećenja. Osigurava dug vijek trajanja.
Sustavom MCS Kögel revolucionizira se pričvršćivanje kontejnera na sva podvozja izmjenjivih nadogradnji, kao i prijevoz izmjenjivih nadogradnji u cestovnom prometu. Različiti testovi, koje su pratili službeno priznati, neovisni stručnjaci, potvrdili su ono što je već u teoriji ohrabrujuće: MCS ukida potrebu za konvencionalnim bravama kontejnera na prednjoj strani podvozja kontejnera. Teret je osiguran isključivo oblikom, što je dokazano najbolji način osiguranja tereta u skladu s normom DIN EN 12642. Korištenje sustava Kögel MCS intuitivno je i samorazumljivo. Po prvi put, upravitelji voznog parka imaju mogućnost pričvršćivanja kontejnera na prikolicu koja je brza, pouzdana i jednostavna za korištenje, te u skladu s relevantnim standardima!
Osovina prikolice Kögel KTA NOVUM sadršena je za sve prikolice generacije Kögel NOVUM. Zahvaljujući visokoj razini inženjerskih vještina, ovaj integrirani sustav podvozja omogućuje Vam pouzdanu učinkovitost na cesti, jer je trajan, održiv i izdržljiv. Ujedno je iznimno jednostavan za održavanje, ekonomičan i ekološki prihvatljiv, zbog čega KTA NOVUM ispunjava tri osnovne želje Kögelovih klijenata te je tako vjeran našem sloganu: zato što nam je stalo.
Trenutačna točna lokacija prikolice, status priključenja, podaci sustava EBS, položaj vrata, temperatura okoline, način hlađenja i konfigurirane postavke - sve to i mnogi drugi podaci mogu se prikazati preko baze podataka Kögel Telematics Connectivity Database na mrežnom portalu Kögel Telematics i na drugim sustavima za upravljanje voznim parkom. Dakle, možete uvesti podatke u stvarnom vremenu u postojeće procese i razne programske sustave.
Petrans Prikolice d.o.o.
Karlovačka cesta 217
10000 Zagreb
Hrvatska
+385 993 112 244
Damir.milkovic@petrans-prikolice.hr
Kao primatelj naših e-novosti, uvijek ste dobro informirani. Otkrijte najnovije vijesti iz svijeta Kögel Hrvatska čim se dogode!